G R E E C E - CRETE

27. august 2015 at 13:24 | Ronnie Wolf |  adventure diary

Jak nejlépe strávit konec srpna než odpočinkem. Tyto prázdniny byly výjimečné a v podstatě se moc odpočinku nedostavilo, proto za tento skvělý odpočinkový týden v Řecku velice děkuji.

Tento rok jsem v Řecku nepodnikla žádné dobrodružné výpravy v noci, kdy jsem vylízala balkónem, jako nezodpovědné dítě, ale strávila jsem ho v relaxačním duchu. (skoro)

Skoro každý den vypadal asi tak, že jsem se probudila, namazala a šla na snídani. Pak jsme dopoledne strávili opalovačkami a koupáním u moře. Odpoledne vypadalo podobně. Často jsme si ještě zašli na nějaké cvičení, které tam probíhala nebo jsme šli hrát beach volleyball. Večer jsme se šli procházet po městě. Já jsem si zdokonalila své smlouvací schopnosti a někdy jsem se i s Řekami hezky zakecala, i když jejich angličtina není nic moc.

Jeli jsme na jeden výlet s hlavním cílem - pevnost SPINALONGA.

Ráno jsme vstávali v 6:00, abychom stihli vše připravit a ještě se jít najíst a přibližně v 8:00 pro nás přijel autobus. Naše průvodkyně byla na tom výletu snad to nejlepší. Byla strašně ukecaná a neskutečně vtipná, takhle jsem se dlouho nenasmála a nespala při cestě v autobuse. Když jsme nabrali všechny po cestě jsme se zastavili u jednoho malého kostelíčku, který jsme si mohli po dobu půl hodiny prohlédnout. Dále jsme jeli do městěčka Agios Nikolaos. Které se pyšnilo jezerem, které se v překladu jmenuje Potopené. Všude byly skvělé malé obchůdky a kavárničky a paní průvodkyně nám doporučila "kávu" jménem Freddoccino, což je jaká si ledová tříšť s kávou a čokoládou. No nebylo to tak dobré, jak to popisovala. Každopádně jsme po dvou hodinách nastoupili na loď, dostali jsme grilovačku a vyjeli jsme. Cestou jsme zastavili ve velice čisté, nádherné zátoce, kde jsme mohli vyskákat z lodi a plavat. Po hodině jsme nastoupili a jeli jsme dál až na pevnost SPINALONGA. Je to benátská pevnost, kde dříve žili malomocný. Měli tam školy, kostel a vše co potřebovali. Žili normálně, jenom při tom byli nemocní. Zastavili jsme a teď začali všichni z lodě vycházet včetně mě, jenomže Ron si neuvědomila, že naše skupinka tak trochu zůstala na lodi, takže sem se tak trochu rozčilovala sama na ostrově, kde dříve byli malomocní. Najednou průvodkyně volá moje jméno, tak se vracím do lodi a celá skupinka na mě kouká a něco si šeptá jo v pohodě. Řekla nám celou historii a poté jsme si celou tu pevnost mohli sami projít (Ron samozřejmě šplhala na místa, kam se nesmělo) , jít se vykoupat a jelo se zpátky. Cestou zpátky jsme ještě zastavili ve výrobně olivového oleje, ale to už jsem byla hotová a sotva jsem stála na nohou.

Celou dovču jsem si moc užila a teď už zbývá jen pár dní prázdnin, který si chci pořádně užít, a jelikož rodiče jedou na dva týdny pryč, mám větší příležitosti a klid.

Doufám, že jste si léto pořádně užili a ještě užíváte.

KRÁSNÝ DEN VŠEM,

Ronnie Wolf xxx

3 people judged this article.

Poll

Užili jste si léto?

Ano
Ne

Comments

1 Katherine Katherine | Web | 27. august 2015 at 14:44 | React

To musela být krásná dovolená, dle toho jak píšeš. Hnedka bych taky jela. A ty fotky jsou naprosto senzační!
Užívej si poslední dny volna naplno:-)

2 Beatricia Beatricia | Web | 27. august 2015 at 15:34 | React

Užila sis krásnou dovolenou, na kterou budeš celý rok vzpomínat. Také jsi pořídila super fotky. Ještě zbývá pár prázdninových  dnů, tak užívej plnými doušky poslední chvilky volnosti. :-)

3 Lany Lany | Web | 27. august 2015 at 21:44 | React

Váu, prekrásne fotky, muselo tam byť naozaj úžasne! V Grécku som ešte nikdy nebola, snád' aj mne sa niekedy pošťastí navštíviť túto krásnu dovolenkovú destináciu. :-)

4 weirdcreature weirdcreature | Web | 27. august 2015 at 22:05 | React

jej nádherné fotky a som rada, že si si dovolenku užila :) Na mna tiež v Bulharsku kričali že tam nesmiem skakať do mora z lode :D no proste všetky oči na mne :DD
Ja som si prázdniny užila "skvele" zavretá v jednej budove achhh

5 Elis Elis | Web | 28. august 2015 at 16:09 | React

Nádherné fotky, musela to být úžasná dovolená, určitě máš na co vzpomínat...

6 barlie barlie | Web | 31. august 2015 at 17:22 | React

Máš úplně super fotky, taky jsem letos byla v Řecku a líbilo se mi tam :)

7 kelly145 kelly145 | Web | 1. september 2015 at 18:13 | React

krásne fotky :) do grécka by som šla nebola som tam roky

8 Ronnie Ronnie | Web | 1. september 2015 at 21:35 | React

Děkuji všem.

[4]: Děkuju. No jo, ale tak dnes se tomu taky zasměješ. Já vím a moc mě to mrzí, ale musíš říct, že to taky musela být velice ošklivá zajímavá zkušenost....

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.